„Spokojený pacient, odborná úroveň personálu a ekonomická stabilita.”

Pacienti jsou přijímání především

  • z akutních lůžek různých nemocnic k doléčení, rehabilitaci či ošetřovatelské péči
  • na doporučení praktického či odborného lékaře z domácího prostředí při zhoršení zdravotního stavu, který nevyžaduje hospitalizaci na akutním oddělení

Příjmy pacientů se domlouvají v jednotlivých nemocnicích na níže uvedených kontaktech.

Nemocnice Humpolec

telefonicky  724 702 673     MUDr. Ervín Petrikovič - primář
            
8 - 14 hodin 
 602 553 610 Mgr. et Mgr. Jana Kunstarová - hlavní sestra hlavni.sestra@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin
 725 570 585Bc. Martina Nohejlovávrchni.humpolec@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin
 724 278 997          Bc. Šárka Tomšicová - zdravotně - sociální pracovnice     tomsicova@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin

 Nemocnice Ledeč - Háj

telefonicky  724 702 673     MUDr. Ervín Petrikovič - primář                           8 - 14 hodin  
 602 405 309Jana Smejkalová - vrchní sestra smejkalova@vysocinskenemocnice.cz
8 - 14 hodin
 728 354 379 Mgr. Denisa Benešová - zdravotně - sociální pracovnice
benesova@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin

 Plicní léčebna Humpolec

 telefonicky  734 153 995     MUDr. Jiří Zoula - primář                     
8 - 14 hodin 
 607 944 007 Mgr. Marie Čelanská - vrchní sestracelanska@vysocinskenemocnice.cz
8 - 14 hodin
 735 178 444  Bc. Nikola Medová - zdravotně - sociální pracovnice socialni.pl@vysocinskenemocnice.cz
8 - 14 hodin

 Při příjmu pacienta do nemocnic je třeba mít sebou

  • doporučení od praktického (či odborného) lékaře nebo propouštěcí zprávu z nemocnice
  • občanský průkaz
  • kartičku zdravotní pojišťovny
  • léky
  • hygienické potřeby (tekuté mýdlo, pastu na zuby, kartáček na zuby, šampon na vlasy, hřeben, toaletní papír, muži potřeby na holení)
  • domácí obuv, ponožky, spodní prádlo
  • župan
  • pacienti na rehabilitaci pevnou obuv

Uložení cenností pacientů:

  • Peníze a cennosti je po domluvě se sestrou možno uložit v pokladně nemocnice. Tato skutečnost je zaznamenána do zdravotní dokumentace a osobní karty a je Vámi podepsána.
  • Nemocnice nezodpovídá za ztrátu cenností a hotovosti neuložených v pokladně nemocnice.
Doporučejeme Vám, abyste si ve vlastním zájmu, pokud je to možné, nebrali do nemocnice větší finanční částky, kreditní karty, šperky a další cenné věci. Během pobytu v naší nemocnici budete potřebovat pouze menší finanční obnos na drobné nákupy.

Cennosti se vrací pouze tomu, kdo si je uložil, po předložení OP. Případně mohou být vydány na základě úředně ověřené plné moci. V případě úmrtí pacienta se cennosti nevydávají, ale předávají se do pokladny nemocnice a stávají se předmětem dědického řízení.

Návrh na přijetí následná péče.pdf

 

Kategorie
Potřebujete poradit

Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vaše dotazy zodpovíme.

Kontaktujte nás