„Spokojený pacient, odborná úroveň personálu a ekonomická stabilita.”

Pacienti jsou přijímání především

  • z akutních lůžek různých nemocnic k doléčení, rehabilitaci či ošetřovatelské péči
  • na doporučení praktického či odborného lékaře z domácího prostředí při zhoršení zdravotního stavu, který nevyžaduje hospitalizaci na akutním oddělení

Příjmy pacientů se domlouvají v jednotlivých nemocnicích na níže uvedených kontaktech.

Nemocnice Humpolec

telefonicky  + 420 724 702 673     MUDr. Ervín Petrikovič - primář                   
8 - 14 hodin 
 + 420 602 553 610 Marcela Kafková - vrchní sestra kafkova@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin
 + 420 724 278 997 Bc. Šárka Tomšicová - sociální pracovnice     tomsicova@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin

 Nemocnice Ledeč - Háj

telefonicky  + 420 606 075 785       MUDr. Leoš Abrt - primář                                 8 - 14 hodin  
 + 420 602 405 309Jana Smejkalová - vrchní sestra smejkalova@vysocinskenemocnice.cz
8 - 14 hodin
 + 420 728 354 379 Ivana Hájková - sociální pracovnice hajkova@vysocinskenemocnice.cz8 - 14 hodin

 Plicní léčebna Humpolec

 telefonicky  + 420 734 153 995     MUDr. Zdeněk Beránek - primář                     
8 - 14 hodin 
 + 420 607 944 007 Milena Kalivodová - vrchní sestrakalivodova@vysocinskenemocnice.cz
8 - 14 hodin
 + 420 735 178 444  Bc. Michaela Pechová - sociální pracovnice pechova@vysocinskenemocnice.cz
8 - 14 hodin

 Při příjmu pacienta do nemocnic je třeba mít sebou

  • doporučení od praktického (či odborného) lékaře nebo propouštěcí zprávu z nemocnice
  • občanský průkaz
  • kartičku zdravotní pojišťovny
  • léky
  • hygienické potřeby (tekuté mýdlo, pastu na zuby, kartáček na zuby, šampon na vlasy, hřeben, toaletní papír, muži potřeby na holení)
  • domácí obuv, ponožky, spodní prádlo
  • župan
  • pacienti na rehabilitaci pevnou obuv

Uložení cenností pacientů:

  • Peníze a cennosti je po domluvě se sestrou možno uložit v pokladně nemocnice. Tato skutečnost je zaznamenána do zdravotní dokumentace a osobní karty a je Vámi podepsána.
  • Nemocnice nezodpovídá za ztrátu cenností a hotovosti neuložených v pokladně nemocnice.
Doporučejeme Vám, abyste si ve vlastním zájmu, pokud je to možné, nebrali do nemocnice větší finanční částky, kreditní karty, šperky a další cenné věci. Během pobytu v naší nemocnici budete potřebovat pouze menší finanční obnos na drobné nákupy.

Cennosti se vrací pouze tomu, kdo si je uložil, po předložení OP. Případně mohou být vydány na základě úředně ověřené plné moci. V případě úmrtí pacienta se cennosti nevydávají, ale předávají se do pokladny nemocnice a stávají se předmětem dědického řízení.

Návrh na přijetí následná péče.pdf

 

Kategorie
Potřebujete poradit

Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vaše dotazy zodpovíme.

Kontaktujte nás