Sociální služba poskytovaná ve zdravotnickém zařízení lůžkové péče

 

 

Vysočinské nemocnice s.r.o. jsou nestátní zdravotnické zařízení provozující léčebny dlouhodobě nemocných a ambulance. Poskytují jednu registrovanou službu s celkovou kapacitou 25 lůžek.

  • Pracoviště: Nemocnice Ledeč – Háj
    • Háj 675
    • 584 01 Ledeč nad Sázavou
    • Tel. 569492100, 569492111, 569492108
    • Kapacita: 12
  • Pracoviště: Nemocnice Humpolec
    • 5. května 319
    • 396 01 Humpolec
    • Telefon 565 501 316, 565 301 318
    • Kapacita: 13

Poslání
Posláním sociálních lůžek je poskytnout dočasnou podporu a pomoc osobám, které již nevyžadují lůžkovou zdravotní péči, ale vzhledem ke svému zdravotnímu stavu nejsou schopny obejít se bez pomoci jiné fyzické osoby, prostřednictvím individuální služby a motivováním uživatele k činnostem, které nevedou k dlouhodobému setrvávání nebo prohlubování nepříznivé sociální situace.
Cíle
Usilujeme o zachování jejich přirozených kontaktů, podporujeme stávající dovednosti a schopnosti v péči o sebe sama a nabízíme pomoc při překonání či vyřešení nepříznivé životní situace. Cílem je že si více než 80% uživatelů najde do 12 měsíců pomoc osobou blízkou nebo jinou fyzickou osobou nebo bude zajištěno poskytování terénních, ambulantních anebo pobytových sociálních služeb.
Cílové skupiny
Vymezení z hlediska věku:
• mladí dospělí (18 – 26 let)
• dospělí (27 – 64 let)
• mladší senioři (65 - 80 let)
• starší senioři (nad 80 let)
Vymezení podle sociálního zázemí, ze kterého přicházejí:
- osoby se zdravotním postižením
- osoby s jiným zdravotním postižením
- osoby s chronickým postižením

Zásady poskytování sociální služby
  • Individuální přístup (ke každému přistupujeme podle jeho potřeb, podpora uživatelů jen v té míře, jakou potřebují, být nápomocni ke splnění přání našich uživatelů, sdělujeme uživatelům důležité věci tak, aby jim rozuměli).
  • Svoboda a lidská práva (respektovat je a umožnit uživatelům co nejvyšší míru samostatnosti a nezávislosti, přistupovat ke všem stejně, bez předsudků, profesionální přístup, chránit práva a zájmy všech našich uživatelů přijímat názory druhých, vnímat rozdílnost lidí).
  • Návaznost  a  spolupráce  (ve  smyslu  umožnění  pokračování  těch  služeb,  na  které byli naši uživatelé zvyklí, před příchodem do zařízení, zapojit ostatní zdroje a subjekty z uživatelova přímého okolí).
  • Image organizace (svojí prací přispíváme k dobrému jménu zařízení, přijetí nových změn v souvislosti s vývojem sociálních služeb).
Důvody k odmítnutí zájemce o službu ze strany poskytovatele podle zákona č. 108/2006 Sb. §
91 odstavec 3:
• neposkytujeme sociální službu, o kterou osoba žádá, nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby,
• zdravotní stav osoby, která žádá o poskytnutí pobytové sociální služby, vylučuje poskytnutí takové služby,
• osobě, která žádá o poskytnutí sociální služby, vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytnutí téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy.

Služba je poskytována za úhradu.

Maximální výše úhrady za poskytnutí ubytování je 200,- Kč denně a za poskytnutí celodenní stravy 170,-Kč denně.

 
Bezplatná infolinka - 800 707 717 (všední dny 6 - 20h)